Moje Książki Maja



Tak, tak wiem.
Jest dwudziesty ósmy dzień czerwca a ja nieśpiesznie zabieram się za maj.
Punktualność i profesjonalizm - LEVEL EXPERT.
Ale - plus jest taki, że " wracam do żywych ".
W maju udało mi się przeczytać więcej niż jedną książkę !  ;)

I sytuacja wygląda tak:

Jeśli macie ochotę na świetną powieść - poruszającą, ciekawą, zabawną i zaskakującą to przeczytajcie koniecznie " Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes. W kinach jest również film - ale - nie byłam, nie widziałam, nie mama zdania. Za to książka, jest bardzo dobra !
To historia o Lou - młodej Brytyjce, która traci ulubioną pracę, zrywa z facetem a to dopiero początek wielkich, życiowych zmian.
To również historia o  Willu, który traci wszystko - zdrowie, karierę, przyjaciół i marzenia.
I kiedy wydaje się, że życie tych dwojga to totalna katastrofa, dochodzi do spotkania, które zmienia wszystko.
Więcej nie zdradzę.
Nie chcę odbierać Wam przyjemności czytania.
Na zachętę dodam tylko, że " Zanim się pojawiłeś" to ten rodzaj książki przy której się płacze i do której się uśmiecha. A w księgarniach jest już kontynuacja ...
10/10



Jeśli jednak macie ochotę na coś mocniejszego to zdecydowanie polecam ostatnią część trylogii Remigiusza Mroza - " Trawers".
 Pierwsza - " Ekspozycja " była ciekawa - ale czuć było, między wierszami że pisarz stawia swoje pierwsze kroki, druga- " Przewieszenie" była dobra, ale bardzo brutalna, za bardzo ! Natomiast trzecia jest po prostu świetnym, trzymającym w nieustającym napięciu  kryminałem. Pisałam tu już przy okazji dwóch poprzednich części, że jestem absolutną fanką i wyznawczynią Zakopanego, że pokochałam to brzydkie w gruncie rzeczy miasteczko miłością pierwszą więc fakt, że akcja wszystkich trzech części rozgrywa się właśnie w Tatrach potęguje tylko mojej uwielbienie. Zdecydowanie polecam. Pan Remigiusz daje radę :)
9/10






Komentarze

Popularne posty